Interjú Assuntina Cecchini-vel (Giada Arena)



Giada Arena 2001-2010-ig szerepelt a Don Matteo-ban, mint Assuntina Cecchini, a főtörzs kisebbik lánya. Mivel az 1. évadban még nem szerepelt Cecchini családja csak a 2. évadtól, 8 évesen kezdte a szereplést a sorozatban. 17 évesen, a 8. évadban szerepelt utoljára, mivel utána rejtélyes okból leváltották. A 9. évadban Giusy Buscemi, majd a 10. és 11.-ben Simona Di Bella vette át a helyét.

/Scroll down for English version!/

1. Hogyan kezdte a színészkedést? A Don Matteo volt az első szerepe? Hogyan sikerült ezt elérni?
4 évesen kezdtem el a színészkedést, a Don Matteo volt az első fontos munkám a TV-ben. Voltam egy szereplőválogatáson, és még mindig nem tudom, hogy miért engem választottak.

2. Ismerte e már Terence Hill filmjeit, mikor elkezdett vele dolgozni? Milyen élmények kötik hozzá?
Természetesen, mindenki ismeri őket. Terence valószínűleg a legkedvesebb ember, akivel valaha találkoztam. Ő egy szupersztár, de mindig kedves mindenkihez.

3. Tartja még a kapcsolatot a Don Matteo-ban együtt szerepelt színészekkel? Kivel állt a legszorosabb kapcsolatban?
Sajnos nem tartom senkivel a kapcsolatot. Még akkor is, ha sok jó emlékem van róluk, nagyon fiatal voltam és ők sokat tanítottak engem.

4. Szeretett a Don Matteo-ban szerepelni? Jó hangulatban telt a forgatás? 
Igen, én gyerek voltam, a legfiatalabb színész a showban, így az emberek nagyon aranyosak voltak velem.

5. Mi a kedvenc időtöltése, amikor nem szerepel?
Nem színészkedek többet. Megszereztem a diplomát marketingből és kommunikációból és csinálok más művészi munkákat (videószerkesztés, fotók, előadások). Az én életem tele van csodálatos és inspiráló emberekkel és én nagyon boldog vagyok jelenleg.

6. Van kedvenc része vagy évada?
Szeretem azt az epizódot, amelyikben elrabolják Assuntinát (4. évad).

7. Miért nem szerepelt tovább a 8. évadtól a sorozatban?
Fogalmam sincs 😄

8. A mai napig előfordul, hogy felismernek az utcán a Don Matteo miatt?
Én felnőttem és sokat változtam, ezért nem gyakori, hogy felismernek a szerepeim miatt.

9. Szokta nézni az új évadokat?
Nem, valójában nekem nincsen TV-m.

10. Mit üzen a magyar rajongóknak?
Köszönöm a figyelmeteket, a szenvedélyetek és a különleges országotokat (különösen a Széchenyi Fürdőt!).

Köszönjük a figyelmet, tartsatok velünk további interjúkért, érdekes cikkekért és iratkozzatok fel, hogy e-mailt kapjatok róluk (az oldal tetején a feliratkozás gomb)!
Likeoljátok Facebook oldalunkat!

 

In English

How did you start acting? Was Don Matteo your first rule? How colud you reach it?
I started acting when I was 4, Don Matteo was my first important work on TV. I did a casting and I still don’t know why they chose me!

Have you already known Terence Hill and Bud Spencer moovies, when you started to work with him? What kind of experiences have you got with Terence Hill?
Of course, everybody knows them. Terence is probably the kindest person I've ever met, he’s a superstar but he’s always nice to everyone.

Do you keep in touch with the actors you played together in Don Matteo? Who was closest to you (best fiend between the stab)?
Unfortunately not, even if I have good memories about them: I was really young and they taught me a lot.

Did you like acting in Don Matteo? Was the set in good mood?
Yes, I was a child, the youngest actress in the show, so people were very sweet with me.

What is your favourite waste of time when you are not acting?
I don’t act anymore: I got graduated in marketing and communication and I do other artistic stuff (video-art, photos, performances). My life is full of amazing and inspirational people and I’m very happy in this moment.

Have you got a favourite part or season?
I love the episode in which Assuntina is kidnapped! (4th season).

Why don't you act any more from the 8th season?
I have no idea 😄

Does it happen, that people are recognising you on the streets?
I grew up and I changed a lot, so it’s not usual to be recognized for my acting experiences.

Do you watch the newer seasons?
No, I actually don’t have a TV.

What is your message the Hungarian fans?
Thank you for your attention, your passion and your extraordinary country (especially Széchenyi Baths!).


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Interjú Natalina-val (Don Matteo)

Interjú Emma-val - Pilar Fogliati, az Alpesi őrjárat szereplője

Interjú Dario-val, a Don Matteo 8. évad szereplőjével